איפה הביטוח הכי משתלם בישראל

קניתם מכונית חדשה ואתם רוצים לעשות ביטוח? אם כך, רגע לפני שאתם פונים באופן אוטומטי אל אותה סוכנות ביטוח שבה הייתם מבוטחים שנים, לא כדאי יהיה לעשות השוואת מחירים? הימים שבהם כולנו שילמו כל סכום שקבע סוכן הביטוח שלנו עברו חלפו כך ששווה להשקיע מחשבה בנושא הזה ולברר כמה באמת עולה היום ביטוח.

מה משפיע על עלות הביטוח שתעשו לרכב?

מעבר לכך שתוכלו לעשות היום השוואת מחירי ביטוח בקלות רבה ועל ידי לא מעט כלים ייעודיים, חשוב לדעת שיש מספר גומרים שישפיעו על עלות הפוליסה. לדוגמא, האם הרכב שלכם ישן במיוחד? או שאולי מדובר על מכונית חדשה? האם לרכב יש את כל המערכות שאמורות להגן עליו, כמו אזעקה? ובנוסף, האם הרכב הזה עבר תאונה בעבר או לא? יש עוד גורמים שמשפיעים על עלות הביטוח והם קשורים יותר לנהג עצמו. לדוגמא, האם אתם נהגים חדשים? האם אתם נהגים וותיקים? האם העבר שלכם מבחינת מעורבות בתאונות תקין או לא? כיוון שיש כל כך הרבה גורמים שמשפיעים על עלות הביטוח זה ברור שכל אדם יקבל הצעת מחיר אחרת ולכן אין כל טעם להשוות את העלויות עם השכן שלכם.

אותו דבר מחירים שונים

מה עוד חשוב לבדוק כשמחפשים חברת ביטוח טובה?

אין ויכוח על כך שכולנו, הישראלים, היינו רוצים לשלם כמה שפחות על הביטוח, אך זה לא הנתון היחיד ששווה שנתייחס אליו. עוד נתון שכולנו צריכים לבדוק בבואנו לבחור את המקום שבו נרצה להיות מבוטחים, זו השאלה האם חברת הביטוח באמת אמינה או לא? האם זו חברה שתיתן לכם מענה בעת הצורך? והאם יש מי שיענה לכם בחברת הביטוח 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע? אומנם זה ברור שכולנו עושים ביטוחי רכב במטרה ובתקווה לא להשתמש בהם, אך אין לדעת מה יוליד יום. לכן רצוי לבחור מראש חברה שתהיה כמה שיותר רצינית ואמינה, כי אתם לא רוצים להגיע למצב שבו אתם זקוקים לחברת הביטוח שלכם אך אין לכם עם מי לדבר.

האם הלקוחות ממליצים על חברת הביטוח שאליה תפנו?

מעבר למחיר, שכדאי לברר לגביו כל מה שאפשר ממש כפי שכדאי לברר מידע אודות שיש למטבחים מחירים בעת הצורך, חשוב לברר עוד כמה דברים. לדוגמא, האם מדובר על חברת ביטוח שהלקוחות שלה ממליצים עליה מתוך הניסיון האישי שלהם? האם, כאשר אתם עושים בירור קצר באינטרנט אודות החברה ובעליה, אתם מתרשמים שזו חברה אמינה וטובה? זכרו שיש היום הרבה מאוד חברות ביטוח בישראל ולכן אין כל סיבה לבחור בחברה שאתם לא מתרשמים ממנה בצורה חיובית. זה נכון שיהיה עליכם להשקיע עוד כמה דקות בחיפוש חברת ביטוח אחרת, טובה יותר, אך אתם תראו שזה ישתלם לכם בעתיד.

למידע נוסף כנסו: http://practic.org.il

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
המדריך המלא לרכישת ביטוח מבנה

.ועד בית? להלן המדריך המלא לרכישה של ביטוח מבנה בהתאמה אישית ובמחיר מצוין. להלן הפרטים וועד בית? עלייך לרכוש ביטוח מבנה מגורים בבניין משותף אינם דבר קל, וזאת לאור ריבוי

מס הכנסה
כללי
מתי נוכל לבקש פטור ממס הכנסה?

מעוניינים לבקש פטור ממס הכנסה אך לא בטוחים אם יש לכם זכאות לכך? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נפרט כל מה שחשוב לדעת על אודות מתי נוכל לבקש פטור ממס

רוצים לדבר איתנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
רוצים לדבר איתנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
דילוג לתוכן