מהם קלפי פרחי באך ואילו תכונות חיוביות יש להם

תמציות פרחי הבאך מוכרות למי שלוקחים חלק בטיפולים משלימים שמוצעים מטעם מטפלים אלטרנטיביים. בירור קצר שערכנו בנושא גילה בפנינו עולם שלם שנוגע לפרחים אלו.

החלטנו להוציא את המידע לאור באמצעות סדרת מדריכים מיוחדת שתציג בכל פעם נופך אחר של הפרחים הללו. הישארו אתנו גם הפעם ותכירו מקרוב את קלפי פרחי באך והתכונות המיוחדות שלהם.

 

הקדמה – תכירו את פרחי באך

מי מכם שפספסו את המדריכים הקודמים שהעלינו, צריכים להכיר תחילה את ד"ר אדוארד באך. מדובר באדם שגילה את התכונות המרפאות שבצמחים. לאחר הגילוי המרהיב, הוא פיתח את התמציות שמוכרות לרבים מאתנו והבין שאלה מביאות להנעה טבעית של הליכים רגשיים. חשוב להכיר במידע זה תחילה, כדי להבין מה עומד מאחורי קלפי פרחי הבאך ומדוע נוהגים להשתמש בהם.

פרחי באך

מה הקלפים עושים?

מטפלים חושפים קלפים טיפוליים פרחי באך  בפני הלקוחות שלהם, מתוך הבנה שאלה, בדומה לתמציות, יכולים להעלות למודעות כל מיני דפוסים ומחשבות שאינם מאוזנים. גילוי של כל אלה מוביל לא פעם להתפתחות של תהליך שמוביל לרווחה והקלה משמעותית בקרב המטופלים.

כל קלף שנמצא בסדרה מעביר תדר מסוים שמותאם לדפוס התנהגותי או מצב רגשי. ניתן להבין מכך שיש שורה ארוכה של יתרונות שבאה לידי ביטוי מהשימוש בהם. בחרנו להרחיב אודות 2 יתרונות בולטים שחשוב  שתכירו מקרוב.

 

יתרון מספר 1 – מתאים לכל אדם ולכל בעיה

האבחון שמתבצע תוך שימוש בקלפים מתאים לשימוש בכל גיל ולכל בעיה. המטופל צריך לבחור 6 קלפים, לאחר שזה עצם את עיניו, נשם מספר נשימות והתרכז בהליך. הבחירה עשויה להיראות כנעשית באופן אקראי, אך יש בה הרבה מעבר לכך. הדבר מתגלה לאחר פתיחת הקלפים.

שכן, בגבו של כל קלף קיים הסבר קצר אודות מצבו האנרגטי של המטופל. המספר של הקלף מאפשר לדעת מהי התמצית המתאימה לו, כך שניתן להרכיב את הטיפול המדויק עבורו. בשלב זה אתם מבינים שזהו הליך שיכול להתבצע על פעוטות, ילדים, מתבגרים, מבוגרים ועוד.

תמצית 17 HORNBEAM
קרדיט: פלוראז

יתרון מספר 2 – משנה חיים

אי אפשר לכתוב על קלפי באך טיפוליים מבלי לציין את היתרון החזק שבא לידי ביטוי לאחר השימוש בהם. שכן, אלה משני חיים. הם מאפשרים לכל אחד להכיר בקשיים ולקבל את הכלים שיביאו לשינוי הנחוץ. מי שיקבלו טיפול באמצעות הליך זה, צפויים להשאיר את הקשיים מאחור.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להתנסות בקלפי פרחי באך

קלפי פרחי באך מאפשרים לטפל בכל אדם באשר הוא ובכל תסמין. שימוש תדיר בקלפים אלה יכול להוביל לשמירה על בריאות הגוף והנפש. כעת, אתם מכירים בתכונות החיוביות של הקלפים המיוחדים, כך שנותר לכם רק להשתמש בהם ולקבל את ההדרכה שתשיב לחייכם את הבריאות והשלווה.

כרטיסי פרחי באך

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מופעי אשליה
כללי
השימוש בהשתקפויות ובמראות במופעי אשליה

בתחום הקסם והאשליה, הפיתוי של תרבות הסלבריטאים מוסיפה רובד נוסף של תככים וקסם. אשליות סלבריטאים הפכו לצורת בידור פופולרית, הממזגת בצורה חלקה את אמנות האשליה עם נוכחותן של דמויות מפורסמות.

צמחים טבעיים
מידע על שפת הגוף
ויאגרה למשתמש החדש

הוויאגרה הטבעית אותה משווקת חברת אקסטרה סייז מאפשרת לך לחוש כמו גבר אמיתי, ומבלי לצאת מהבית. כיצד ניתן לרכוש ומדוע מדובר בפריצת דרך? להלן כל הפרטים החשובים. ויאגרה טבעית –

רוצים לדבר איתנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
רוצים לדבר איתנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
דילוג לתוכן