שמים את עצמנו במקום הראשון: הכל על התפתחות אישית

כשמשווים את מצב האנושות היום ביחס למה שהיה לפני כמה דורות, אפשר לחשוב שהמצב היום טוב בהרבה. תוחלת החיים גדלה משמעותית, הרווחה הכלכלית בצמיחה מתמדת, ועל הנייר – הכל יותר טוב, אבל האם אנחנו יותר מאושרים? הרעה החולה של החברה שלנו היא ההרגשה שאנחנו לא חיים בשביל עצמנו, אנחנו קמים לשגרה שנכפתה עלינו ולא מצליחים לפרוץ את תקרת הזכוכית. אז איך אפשר לשנות את זה? התפתחות אישית זאת התשובה, בואו לגלות.

 

התפתחות אישית – מה זה בכלל?

התפתחות אישית, או צמיחה אישית, הוא מהלך התפתחותי במסגרתו האדם מחדד ומפתח את אישיותו לצורך הגשמת מטרה רצויות. כמו כן, המטרות אלו לא חייבות להיות מטרות חומריות כמו השגת כסף או רכוש, אלא גם מטרות מנטליות כמו אושר, שלווה, ערך עצמי גבוה והצלחה חברתית וזוגית.

כמו כל תהליך חשוב, התפתחות אישית איכותית לא קורית ביום אחד. כדי להתפתח באופן הנכון והשלם ביותר מומלץ להסתייע באנשי מקצוע מיומנים, כמו רועי עמוס התפתחות אישית וכך למקסם את התוצאה ולהשיג את המטרות הרצויות.

התפתחות אישית

הכול כבר נמצא – אתם רק צריכים לקחת

בעולמות ההתפתחות האישית, קיימת תפיסה כי כל מה שאתם זקוקים לו לשם השגת המטרות שלכם כבר נמצא אצלכם, מה שאתם זקוקים לו הם כלים כדי לדעת איך לגלות ולהשתמש בכוחות שיש לכם. אותם הכלים שישמשו אתכם להשגת המטרות שלכם הם החלקים שמרכיבים את האישיות האמיתית שלכם – זאת שרק מחכה להתגלות

 

גלו מי אתם באמת

אחד התאורטיקנים המפורסמים בעולם, דונלד וויניקוט, טבע את המונח "עצמי כוזב". המונח הזה מתייחס למצב בו אדם חי בעולם ומנהל את חיו מבלי לדעת מי הוא באמת, "עצמי כוזב" נוצר כתוצאה מנטייה של בני אדם לרצות את הסביבה שלהם ולסלול לעצמם דרכים שאינם ממחישות את הרצונות האמיתיים שלהם.

חשוב להבהיר, "עצמי כוזב" אינו גזרת גורל וניתן להפוך את המצב ב-180. בתהליך מעמיק של התפתחות אישית תוכלו לגלות מי אתם באמת והדרך משם להשגת המטרות שלכם בחיים קצרה בהרבה ובטוחה יותר.

התפתחות אישית

איך מתחילים תהליך של התפתחות אישית?

ישנן מספר דרכים נפוצות לצאת לתהליך התפתחות אישית, יש כאלו שבוחרים לצאת לדרך בכוחות עצמם וישנם כאלו שמעדיפים להסתייע בגורם חיצוני מקצועי. קשה לקבוע איזו דרך עדיפה עבורכם וייתכן שלכל אחד מתאימה דרך שונה, אך בכל מקרה כדאי לבחון לעומק את האפשרויות העומדות בפניכם במידה שהחלטתם להתחיל את המסע לעבר עתיד טוב יותר ומדויק יותר עבורכם.

 

הורידו את המסכות והתחילו לחיות

אם קראתם עד כאן, כנראה שהשינוי כבר בוער בכם ואתם רוצים לצאת לדרך. הגיע הזמן שלכם להסיר את המסכות ולחשוף בפני עצמכם ובפני העולם מי אתם ומה אתם שווים. אל תחכו, העולם מחכה לכם. בהצלחה!

התפתחות אישית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מופעי אשליה
כללי
השימוש בהשתקפויות ובמראות במופעי אשליה

בתחום הקסם והאשליה, הפיתוי של תרבות הסלבריטאים מוסיפה רובד נוסף של תככים וקסם. אשליות סלבריטאים הפכו לצורת בידור פופולרית, הממזגת בצורה חלקה את אמנות האשליה עם נוכחותן של דמויות מפורסמות.

יוגה בשקיעה
מידע על שפת הגוף
3 תנוחות יוגה נפוצות

יוגה היא הרבה יותר מסתם ספורט. מדובר בתחום המשלב מדיטציה, הסתכלות פנימית ופילוסופיה, עם תנועה ומודעות לכאן ועכשיו. כאשר עוסקים ביוגה, בין אם כחובבים או מקצוענים, שמים לב לא רק

ארגז פתוח
כללי
מעבר דירה בקיץ

עבור רבים מאיתנו העונה שבה הכי נוח לעבור דירה היא כמובן עונת הקיץ. ראשית, אנחנו הרבה יותר פנויים כי אין כמעט אנשים שלא יוצאים לחופש ושנית, גם מזג האוויר הרבה

רוצים לדבר איתנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
רוצים לדבר איתנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
דילוג לתוכן